Uteritten med Fireflame

Fireflame är min hittills nyaste häst. 
Men jag har knappt hunnit rida honom alls då jag varit upptagen med att levla dem andra hästarna. 
Så nu tänkte jag att han skulle få en liten uteritt. 
 
Jag tänkte att De Glömda Hedarna kunde vara ett perfekt ställe att rida till så han verkligen kunde få springa av sig. 
Han har ju stått i stallet (och hagen) så länge ju och samlat energi, han måste få släppa ut den. 
 
Vi började rida till min gulliga kusin Freja som jag inte har sett på väldigt länge...
 
Hon älskade Fire och kramade och pussade på honom hela tiden. :)
 
 
När vi kom till fälten bara släppte jag honom och han rusade iväg. 
Jo just det, jag red barbacka, dagen till ära. 
 
Finns det något bättre än att galoppera på ett öppet fält i solnedgången? Skulle inte tro det!
 
 
Efter galoppen skrittade vi hem. 
Han var helt slut! :)
 
 
Ska förresten fixa detta med headern också hörni, och designen, och bilderna (kvaliten). 
 
 
Med detta inlägg säger jag godnatt för idag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jorvikliife.blogg.se

Välkommen till jorvikliife.blogg.se! Detta är en blogg om starstable.com och den drivs av Sandy Bluecamp! Ha en trevlig lässtund! :)

RSS 2.0