Detta har jag hållit på med idag...

-Fixat i ryggsäcken
 
Före...
Efter...
 
 
-Levlat Starjumper (myyycket)
 
-Gjort ryktesuppdrag
 
 
"Jag gillar inte dig Mr Drake, vad ska du göra åt det tänkte du?"
Haha, råkade skriva Mr istället för Ms. Hahah rätt åt henne! :)
 
-Fiskat (också ryktesuppdrag)
 
 
 
Dessutom stängt lite sprickor och fångat lite spöken.
Jag hatar att leta upp saker och springa runt i timmavis för att samla in alla sakerna. 
Några exempel är stjärnor (hittat 39/65), sprickor (vart man än springer ser man dem, ändå tycker jag att jag har stängt många...), spöken (fick damp 2 gånger idag då det var spökljud vart man än gick men jag hittade dem inte förrän en halvtimme efter). 
Tycker inte heller det är speciellt roligt att levla. 
 
Men ni vill ju såklart inte höra mer om mina problem och när jag klagar. 
 
Tycker faktiskt att jag har hunnit med ganska mycket idag ändå. 
 
Skriver lite mer senare idag för nu ska jag rida ut Fireflame!
 
 
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jorvikliife.blogg.se

Välkommen till jorvikliife.blogg.se! Detta är en blogg om starstable.com och den drivs av Sandy Bluecamp! Ha en trevlig lässtund! :)

RSS 2.0