Torsdag på sso...

Har idag inte hunnit med riktigt lika mycket som jag hade önskat, men jag har i alla fall hunnit med mer än vad jag brukar. 
 
Jag började göra alla blåisar i Skördebygden. 
Sedan tog jag hand om mina hästar. 
Efter det fick jag en liten irritation över att jag inte har fångat mer än typ 5 spöken. 
Så jag sprang runt och fånade in alla i Skördebygden, mer orkade jag inte. 
 
Sedan fick jag ännu en irritaion över att jag inte har levlat på länge så jag bestämde mig för att levla Frostie lite. 
Det jag orkade göra var Baronessans tre hoppbanor innan jag inte orkade mer! :)
Hehe, jag vet att jag är lat!
 
Bilder från idag:
 
Bryggan vid Ingus klippa, fångade ett spöke där!
Var i Gröndal och letade efter spöket där, men kom på att jag redan hade hittat det! :)
Älskar Gröndal!!!
Snacka om söt bild på min fina lilla Frostheart! <3
Haha, Frosties huvud och sedan mitt som sticker fram där också! :)
I love Skördebygden!
Fin utsikt! :)
Som avslutning en till bild på lilla Frostie!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jorvikliife.blogg.se

Välkommen till jorvikliife.blogg.se! Detta är en blogg om starstable.com och den drivs av Sandy Bluecamp! Ha en trevlig lässtund! :)

RSS 2.0