Vilken ska jag välja?

Alltså ni vet det där underbara schabraket från GåD?!
Proffsschabraket i rött!
Det är heeeelt underbart amazing fint och i början av oktober (tror jag det var) köpte jag det. 
Jag köper inte ofta saker då jag inte riktigt vill slösa pengar men detta var inget slöseri, jag vet att jag kommer använda schabraket MYCKET!
 
Jag har bara ingen häst att ha det på, jag har liksom outfits till alla mina hästar redan och ja, jag kan köpa en ny. 
Problemet är att jag inte vet vilken. 
Dem här står det mellan:
 
-Den vita eller gråa andalusiern. 
-Denna appaloosan. 
-Denna cremellon (bild lånad från Amanda Lightfield som bloggar på snowgaze.blogg.se)
-En sådan här gråskimmel. (Bild lånad från Alicia Starnight som bloggar på aliciastarstable.blogg.se)
En av de här painthästarna, blir antagligen en svartvit då jag redan har en typ brunvit (Angel). 
 
Jag har absolut ingen aning om vilken jag ska välja, priset är inte megastor skillnad mellan någon av dem så ja, priset kan i alla fall inte stoppa mig!

Jag får tänka mer på detta, men om ni vet vilken ni skulle välja av de här hästarna så släng in en kommentar! :)
 
 
 
 


Kommentarer
Selena Westgirl

jeg elsker rett og slett american paint horses men andalusierene og den hvote akhal-tekhen er også veldig fine :3
selv har jeg american paint akhalt-tekhe og andalusier

2013-11-05 @ 19:54:55
URL: http://Amazingcat.blogg.no
Selena Westgirl

jeg elsker rett og slett american paint horses men andalusierene og den hvote akhal-tekhen er også veldig fine :3
selv har jeg american paint akhalt-tekhe og andalusier

Svar: Ja, paint hästarna är ju så underbara! :)

Jag är också heelt kär i andalusierna!

Tack så hemskt mycket för din åsikt!!!
samanthaerikssons.blogg.se

2013-11-05 @ 19:55:14
URL: http://Amazingcat.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jorvikliife.blogg.se

Välkommen till jorvikliife.blogg.se! Detta är en blogg om starstable.com och den drivs av Sandy Bluecamp! Ha en trevlig lässtund! :)

RSS 2.0