Lördagens spelande...

Idag har jag inte heller haft så mycket tid på datorn. 
Ca 40 min allt som allt...
Så ja, mycket starstable har det inte funnits tid till, men 30/40 minuter var jag på starstable och hann med samma saker som igår. 
Alla blåisar i Skördebyden och att ta hand om mina hästar!
EN till tävling sedan kommer Starjumper upp i level 9. 
EN dag till sedan är jag Vänligt inställd med G.E.D Jarlaheimskontoret. 
 
Imorgon ska jag förhoppningsvis få mer tid till att spela, men det är inte heller säkert då jag ska rida. Kaaanske två gånger...IRL. 
 
Gissa förresten vad jag blev idag med Jorvikstallet:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jorvikliife.blogg.se

Välkommen till jorvikliife.blogg.se! Detta är en blogg om starstable.com och den drivs av Sandy Bluecamp! Ha en trevlig lässtund! :)

RSS 2.0