Fredag på sso...

Idag har jag inte riktigt hunnit med starstable då jag har varit upptagen IRL. 
Det kommer jag vara imorgon också!
 
Men jag loggade in nu på kvällen och de 20 minuterna jag var inne han jag med att ta hand om alla mina hästar, köpa en till höbal och göra alla blåa uppdrag i Skördebygden. 
Så någon levling hanns det inte med idag. (Förutom de 2 loppen i Skördebygden...)
 
Två lopp till sedan är Starjumper i level 9, då ska jag börja levla Frostheart upp till level 8. 
Fireflame har jag ju somsagt inte hunnit med så han är bara i level 2. 
Men min fina ängel är i level 15. Detta är såklart målet med alla mina hästar! :)
 
Jag fattar verkligen inte hur Alicia Starnight orkar levla en häst från level 1 till level 15 på typ två veckor. 
Det är helt otroligt!
Det skulle funnits sådana man kunde anställa som kunde levla ens hästar på starstable, gratis såklart!
Alltså några spelare som ställer upp som "levlare" och kunde logga in på ens konto och levla ens hästar helt gratis. 
Det hade varit sjukt bra! :)
 
Men sånna möjligheter finns tyvärr inte och man måste ju levla själv...
 
Dagens bild får bli denna snyggingen till ko...som blir mjölkad...av mig...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jorvikliife.blogg.se

Välkommen till jorvikliife.blogg.se! Detta är en blogg om starstable.com och den drivs av Sandy Bluecamp! Ha en trevlig lässtund! :)

RSS 2.0