Tisdag på sso

Förlåt för dålig uppdatering idag! :)
Det händer vissa dagar, men som vanligt har jag alltid en anledning. 
 
Jag var inne och gjorde de vanliga grejorna (alla blåisar i Skördebygden + ta hand om mina hästar). 
Inget speciellt precis, ska försöka levla mycket på torsdag och i helgen när jag har mest tid. 
Imorgon rider jag IRL och det är onsdagsuppdatering. 
 
Mina hypoteser inför morgondagens uppdatering:
Antagligen inget speciellt, eftersom förra uppdateringen var med många uppdrag och förrförra uppdateringen var ENORM så blir det nog en mindre uppdatering imorgon.
Men eftersom starstable-teamet verkligen jobbat hårt med Skördebygden och Halloween-grejorna den senaste tiden tycker jag dem är värda lite vila.
 
-Lite ny utrustning i butikerna runt om i Skördebygden kommer säkert...
-Kanske något litet uppdrag för att fortsätta lära känna Skördebygden...
-Kaaanske någon ny häst, men inget jag förväntar mig...
 
 
En annan sak jag har lagt märke till är att folk verkar gilla de här benlindorna som ser ut som benskydd. 
Själv gillar jag dem inte alls, tycker inte direkt de är fula men de passar knappt till något alls och ser konstiga ut på mina hästar. 
Vissa hästar dock, passar bra i dem. Men det är inget jag skulle vilja ha precis, sorry... :)
 
Har fortfarande inte bestämt mig angående vilken häst jag ska ha, men lutar mot grå andalusier eller svart/vit painthorse! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jorvikliife.blogg.se

Välkommen till jorvikliife.blogg.se! Detta är en blogg om starstable.com och den drivs av Sandy Bluecamp! Ha en trevlig lässtund! :)

RSS 2.0